ເງື່ອນໄຂການຄືນຄ່າບໍລິການ
- ຜູ້ໃຊ້ບໍລິການແຈ້ງຂໍຮັບຄ່າບໍລິການຄືນພາຍໃນ 15 ວັນ ນັບຕັ້ງແຕ່ວັນເປີດໃຊ້ບໍລິການ
- ຜູ້ໃຊ້ບໍລິການຕ້ອງລະບຸເຫດຜົນສໍາລັບການຮ້ອງຂໍເງິນຄືນ
- ຄ່າບໍລິການທີ່ຜູ້ໃຫ້ບໍລິການຈະສົ່ງຄືນໃຫ້ຜູ້ໃຊ້ແມ່ນຈໍານວນເງິນທີ່ຜູ້ໃຫ້ບໍລິການໄດ້ຮັບຕົວຈິງຈາກຜູ້ໃຊ້. (ບໍ່ລວມຊື່ໂດເມນ)
- ຫຼັງຈາກທີ່ຜູ້ໃຫ້ບໍລິການບໍລິການໄດ້ຮັບແຈ້ງການໂດຍຜູ້ໃຊ້ວ່າຕ້ອງການທີ່ຈະຮ້ອງຂໍເງິນຄືນ ຜູ້ໃຫ້ບໍລິການຈະປິດເວັບໄຊທ໌ທັນທີ.
- ໄລຍະເວລາການຄືນເງິນຈະໃຊ້ເວລາປະມານ 1-2 ອາທິດ, ຂຶ້ນກັບຂະບວນການຂອງພະແນກບັນຊີ
ຂັ້ນຕອນການຮ້ອງຂໍເງິນຄືນ
- ຕິດຕໍ່ກ່ຽວກັບ “ຂໍເງິນຄືນ” ຜ່ານລະບົບການລາຍງານບັນຫາ
- ແຈ້ງລາຍລະອຽດຂອງການບໍລິການທີ່ທ່ານຕ້ອງການທີ່ຈະຮ້ອງຂໍເງິນຄືນ
- ໝາຍເລກ invoice
- ຊື່ໂດເມນທີ່ຕ້ອງການຍົກເລີກບໍລິການ
- ລະບຸເຫດຜົນສໍາລັບການຮ້ອງຂໍເງິນຄືນ
- ແຈ້ງຂໍ້ມູນທະນາຄານ ແລະເລກບັນຊີທີ່ໃຊ້ເຮັດທຸລະກໍາເພື່ອໂອນ ແລະຈ່າຍຄ່າບໍລິການ
- ສຳຮອງຂໍ້ມູນ ແລະດາວໂຫຼດຂໍ້ມູນທີ່ເກັບໄວ້ໃນເຄື່ອງຂອງລູກຄ້າ. ເພາະວ່າລະບົບຈະລຶບຂໍ້ມູນທັນທີ ມັນຄ້າຍຄືກັບການຢືນຢັນສໍາລັບການຂໍຄືນເງິນ